Citycon

RTK-Palvelu takaa Ison Omenan viihtyvyyden ja turvallisuuden kellon ympäri

RTK-Palvelu takaa Ison Omenan viihtyvyyden ja turvallisuuden kellon ympäri

RTK-Palvelu huolehtii kaikkien Cityconin Suomen kauppakeskusten siisteydestä. Espoon Ison Omenan vilkas arki hoituu aidolla vuoropuhelulla ja aikailemattomalla toiminnalla.

Citycon Oyj on Pohjoismaiden päivittäistavarakauppaan keskittyneiden kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. RTK-Palvelu vastaa Cityconin kahdenkymmenen kauppakeskuksen siivous- ja ulkoaluehoitopalveluista Suomessa. Yksi kohteista on Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin lukeutuva Espoon Iso Omena.

– Isossa Omenassa vierailee noin 1,7 miljoonaa asiakasta kuukausittain. Suuret asiakasmäärät tekevät kohteesta äärimmäisen haastavan, mutta RTK-Palvelu on hoitanut työnsä erinomaisesti, kertoo Ison Omenan kauppakeskuspäällikkö Siim Rosenthal.

Kauppakeskusten maailmassa työ on sovitettava asiakasvirtojen mukaiseksi, jolloin yksikään päivä ei ole samanlainen. Laajat aukiolot tuovat lisähaasteen vilkkaaseen kauppakeskusmaailmaan. Iso Omena on päivittäin suljettuna vain neljä tuntia.

– Citycon työllistää sata RTK-Palvelun työntekijää. Henkilöstöämme on Isossa Omenassa ympäri vuorokauden varmistamassa, että kauppakeskuksessa on turvallista ja viihtyisää, sanoo RTK-Palvelun aluejohtaja Emilia Virtanen.

RTK-Palvelu on Cityconin aktiivinen ja avoin kumppani

RTK-Palvelun avulla Iso Omena on saanut ylläpidettyä sille tärkeitä laatukriteereitä. Rosenthal kehuu RTK-Palvelua tämän aktiivisuudesta niin vuoropuhelun kuin ongelmanratkaisun saralla.

– Vaatimustasomme on korkea ja mittaamme laatua päivittäin. Käymme RTK-Palvelun kanssa jatkuvaa keskustelua ja mietimme yhdessä, kuinka voimme kehittyä entistä paremmaksi, Rosenthal sanoo.

Cityconin kaltaisten valtakunnallisten asiakkuuksien hoito onnistuu RTK-Palvelulta toimintojen ja palvelujen taitavalla keskittämisellä – yksilöllisyyttä unohtamatta.

– Tiiviillä yhteistyöllä kauppakeskusten kanssa varmistamme, että toimintamallimme ovat yhtenäiset jokaisessa kohteessa. Samalla pidämme myös huolen, että jokainen kohde saa omiin tarpeisiinsa räätälöityä palvelua, Virtanen kertoo.

Kauppakeskuksen hektisessä arjessa sattuu ja tapahtuu. Yllättävän haasteen edessä RTK-Palvelu ei aikaile, vaan toimii viipymättä ongelmien ratkaisemiseksi. Toukokuista vesivahinkoa saatiin eräänä lauantai-iltana korjaamaan kuusi työntekijää lakaisukoneineen vain puolessa tunnissa. Nopealla toiminnalla vahingot saatiin tehokkaasti minimoitua.

– RTK-Palvelun vahvuus on ehdottomasti aktiivinen reagointi. Pyrimme yhdessä ratkaisemaan vastaan tulevat ongelmakohdat ja olemme mielestäni onnistuneet siinä erityisen hyvin. Olemme aidosti samassa veneessä, Rosenthal summaa.