RTK-Palvelulla kiinteistöpalvelualan paras asiakaspalvelu, palvelujen laatu sekä maine työnantajana!

4.3.2016

Taloustutkimus Oy:n tekemän TEP 2015 -tutkimuksen mukaan RTK-palvelu pärjäsi parhaiten alallaan. Tutkimuksessa haastateltiin päättäjiä, jotka arvioivat Suomessa toimivien yritysten yrityskuvaa.

RTK-Palvelu sai parhaan yleisarvosanan ja onnistui myös parhaiten asiakaspalvelussa sekä palvelujen laadussa. Maine työnantajana on myös alan huippua!

”Tutkimustulokset kertovat, että olemme matkalla oikeaan suuntaan. Onnistuimme parhaiten juuri niillä tutkimuksen osa-alueilla, jotka asiakkaat kokevat tärkeimmiksi asioiksi palvelussa”, toteaa RTK-Palvelun toimitusjohtaja Ismo Heikkonen.


Tutkimus toteutettiin syys-lokakuussa 2015 ja tutkimukseen vastasi yli 1300 eri alojen päättävissä asemissa olevia henkilöitä. Siivouspalveluita arvioivat tutkimukseen osallistuvista päättäjistä lähes 800 henkilöä.


”Tästä on hyvä jatkaa, teemme päivittäin töitä paremman asiakaskokemuksen luomiseksi”, tiivistää Heikkonen.

Lisätietoja
Toimitusjohtaja Ismo Heikkonen, ismo.heikkonen@rtkpalvelu.fi, +385 44 765 7830

Seuraava uutinenUutisarkisto Edellinen uutinen